Akuten

Idag har jag fått besöka akuten. Jag blir anfådd så fort jag rör mig och det trycker i bröstkorgen. 

Hon läkaren kom fram till att mina njurar inte klarar av en medicin jag får.
Hon skulle kolla med vårdcentralen om hur man ska byta ut medicinen. Där och då börjar jag frågesätta denna läkaren vad vårdcentralen har med det att göra. 
Jag tyckte hon skulle läsa mina journaler för jag tillhör kirurgen och Linköping! 
Hon blev helt paff och sa att hon trodde det var vårdcentralen som skötte min medecering..
Hjälp fick jag inte idag iallafall får vänta tills måndag och se hur dom ändrar medicinen.

Jag hämtade upp Malte från gammelmormor där han var under tiden. Henke är på jakt och kommer sent ikväll. Jag och Malte styrde bilen till mormor och morfar. Där fick vi kycklingtaco till lunch. Gött!!!

För en liten stund sen somnade han i min famn för natten. 

Kommentera inlägget här :