Linköping

Fick åka till Linköping i fredags. Ambulansen blev sen med hämtningen så kom inte fram förrens på kvällen. Innan jag åkte hit sa läkaren till mig att senare lördag kommer dom göra en operation. Det handlar om mitt liv nu när  jag har så ont. Inte ens morfin hjälper.

Det blev ingen operation igår. Det fick dom också höra. Idag har dom sagt att den ska bli av så jag hoppas verkligen. 
Har bara kunnat sova en timme inatt. Har så fruktansvärt ont. 

Saknar min lilla familj så mycket.  Henke ska komma hit till uppvaket sen.  Ska bli så skönt.


Malte har blivit en aning bortskämd som vanligt. Han har fått en pool , vattenkanna , blåsbubblor , solhatt och gatkritor. Han har det bra hos mormor och morfar. Moster hälsar på han dagligen också. Älskar att alla så gärna vill hjälpa till när det verkligen behövs. 

Kommentera inlägget här :