Akuten

I lördags vaknade jag upp hemma hos min syster med illamående. Tillslut spydde jag. Mådde inte alls bra på hela dagen. 

Vi skulle på Noels dop. Jag åkte dock hem och Malte fick vara kvar. Klart han skulle få gå på dop fast hans mamma inte är pigg.
Han var så stilig. Tårarna kommer så fort jag kollar på bilderna. Kostym och skjorta.

Igår mådde jag lite bättre. Målade det sista på lekstugan. Jag han även rensa lite ogräs. 


Inatt vaknade jag att min mage var som en ballong. Det gjorde så ont. Kunde inte sova mer den natten. 
Gick iväg med Malte till dagis. Efter det låg jag på soffan med sån värk! Det gick inte mer. Fick åka in till akuten och här ligger jag. Ska få åka till Linköping så fort dom har plats. Imorgon får jag även veta om dom opererar mig tidigare. Det hoppas jag verkligen. 

Min lilla prins var här innan och hälsade på. Hans ögon bara lyste när han såg mig. Så skrek han mamma och jag fick världens största bamsekram. Den lever jag länge på. 
Nu är han hemma hos mormor och morfar. Tror han har det super bra där. Tråkigt att Henke har feber och är jätte förkyld.  

Nu ska jag få lite mer smärtlindring. Får hoppas att jag kan sova lite.

Kommentera inlägget här :