Tisdag

Har inte skrivit på ett tag. Fick iallafall i torsdags äntligen komma hem från sjukhuset på heltid. 

Jag håller mina tummar och tår att jag håller mig frisk nu tills nästa operation.

I fredags på midsommarafton åkte vi mot Borås. Vi skulle äta hos släkten. Vi blev kvar där hela dagen och kom hem sent på kvällen. Så mysigt att umgås med släkten. Att bara komma iväg lite. Har legat inne på sjukhus för länge!

I lördags styrde vi bilen till Halmstad. Vi hälsade på svärföräldrna i stugan. 

Nu längtar jag till lördag. Då ska vi äntligen ha barnkalas för Malte. Min lilla tvååring. 

Imorgon ska jag försöka rensa bland hans leksaker. Jag vet att han kommer få massor med nytt på lördag. Känns som vi badar i leksaker här hemma. 

Nu ska jag ta mig en lång dusch och titta på film. 

Kommentera inlägget här :