Suck

Idag är en sån dag då jag bara vill sova bort sommaren till början av september. Jag orkar inte att om det inte är magen så är det något annat!

Jag förstör hela semestern då vi inte kan åka iväg mer än på dagarna. 
Jag vill ju med släkten till Jämtland som förra året. Jag vill så mycket!

Detta jag gått igenom hela våren och tills nu är ett elände. Önskar ingen detta. 

Är så glad att alla hjälpt till med Malte när jag legat inne. Nu när jag varit hemma också. Att dagis ställt upp och sätta han i barnvagnen när jag hämtat han. Att någon varje dag kommit hit och hjälpt oss med allt. Bara för jag är hemma så orkar jag ingenting.

Jag har såna problem med nacken och axlen. Det har jag haft till och från sen jag vaknade upp efter första operationen. Dom senaste dagarna har jag bara gråtit av smärta. Läkaren som jag har i Värnamo har inte kunnat ge mig något för det. 
Idag tog jag kontakt med akuten och fick en kortison spruta. Hoppas verkligen det ska hjälpa nu. 

Har varit och hälsat på syster idag. Var även en sväng och pussade på min Malte. Nu är han på väg till Finland. Min mormor kommer bli så glad och överraskad. 


Kommentera inlägget här :