Säng och sommarlov för Malte

Igår sålde vi av vår gammla säng. In med den nya som vi fick hem i veckan. Redan på dagen tog alla tre en tupplur där. 

Har inte sovit så bra som jag gjort i natt på länge.

Den får massa plus poäng från mig.

Idag ska jag lämna lite prover och se om mitt crp gått ner. Jag är så trött på sjukvården här då dom inte kan något om stomi. Vill bara att det ska bli augusti/september. Då jag slipper detta. Jag hoppas verkligen att dom inte stressar när dom gör sista operationen så det blir rätt! Finns annat att göra en att ligga på sjukhus! 

Måste börja packa åt Malte idag. Se om något behöver tvättas. Han ska vara ifrån oss en hel vecka. Han kommer få det så bra!! Då hinner nog pappan i huset bli klar med det han påbörjat på huset. 
Mycket kommer man efter med när den ena ligger på sjukhus. 
Henkes mormor sa åt mig igår.Ni måste gå ut och äta minst en gång. 
Hon är så gullig som tänker på oss.

Kommentera inlägget här :