Måndag

Ligger här i sängen. Skulle gärna sova bort sommaren. Vakna upp i höst. Sista operationen har blivit framflyttad. 

Droppet jag har över natten tar kål på mig. Jag är så trött på det här nu. Speciellt när hemsjukvården inte sköter sina rutiner.
Mitt crp höjs så fort någon slavarat med rengöring av porten.
Jag vet inte hur många gånger jag ringt masen om detta nu.

Jag har en familj, en tvååring jag vill orka ta hand om. Just nu får Henke ställa upp väldigt mycket. Har till och med anlitat en städerska en gång i veckan. Det ska jag komma ihåg när jag är fri från det här. När mina krafter kommit tillbaka. Då ska min fina halva få sina jakt dagar utan ett gnäll från mig. 
Jag är världens tröttaste person just nu.

På onsdag är planen att vi ska till Halmstad. Jag hoppas verkligen att jag fått tillbaka lite krafter Då!!

Kommentera inlägget här :