Vabbruari

Har redan vaknat vid 06 idag. Tvättmaskinen är i full gång. Väntar på att mina killar ska vakna.


Denna helgen började vi med sjukstuga igen här hemma. Malte hann gå 3 dagar på dagis sen var han febrig igen. Inte nog med det! I fredags när jag kom hem från jobbet startade blöjbyte på honom. Hej magsjuka!! Nu har det varit lugnt sen igår vid två tiden. Har inte fått i han så mycket att äta eller dricka. Hoppas han mår som en prins idag när han vaknar. 

Imorgon efter jobbet ska jag till frisören. Sista veckan jag jobbar dag nästa vecka också. Nu när man är van vid det hade jag kunnat jobba så. Fast ska bli skönt att få vara ledig fredagar, långhelg med Malte. Han slipper även gå så mycket på dagis. Kanske att vi slipper vabba så mycket? Återstå att se. 
Det är så skönt när man trivs på jobbet. Jag längtar redan tills jag ska dit. 

Nu ska jag fixa frukost till mina killar innan dom vaknar. Idag blir det en tvätt och städdag.

Kommentera inlägget här :