Sjukhus

Idag sent på eftermiddagen ringde dolt nummer. Det var en läkare från sjukhuset. Jag fick en tid för röntgen och även operations tiden. Där sprack mina planer inför Maltes kalas. Hans födelsedag.


Jag ska opereras dagarna innan han fyller två år. Jag har bytt dag på hans kalas. Det blir nästa helg. Hoppas alla kan komma ändå.
Jag hoppas verkligen jag får komma hem till hans födelsedag. Det betyder så mycket för mig.
Mina föräldrar ska ta hand om Malte dom dagarna jag är borta. Känns bäst för mig istället för att han ska behöva gå långa dagar på dagis. Jag vill kunna ringa videosamtal till han när jag vill.

Henrik har väldigt mycket jobbet och vi behöver börja med att ta bort teglet på huset den veckan. 
Så känns väldigt skönt att min mamma frågade om dom skulle ta ledigt dom dagarna. 

Nu ska jag sätta mig ner och beställa hem massa kalasprylar. Klart min lilla kille ska få ett fint kalas!! Har ett tema som jag tror han kommer bli glad av när han ser det. 


Kommentera inlägget här :