Hemma

När man möter sin blivande tvååring i dörren. Den lyckan i hans ögon när mamma äntligen är hemma igen. Han kramar om mig hårt. Tar han min hand och vill att vi leker med hans bilar. Självklart att vi gör det!


Ska tillbaka på fredag och ta prover. Ifall jag kräks ska jag åka in till sjukhuset men inte ifall jag bara ha ont. Det är inte bara å bara för det gör sjukt ont emellanåt.

Fick hem kallelsen till operationen som var planerad nästa vecka. På måndag åker jag upp till Linköping. Dom kommer skicka mig där ifrån till Norrköping. Eftersom dom har platsbrist. Men läkaren från Linköping kommer dit.
Jag hoppas att jag får komma hem till Maltes födelsedag. Vi ska fira han nu på lördag. Hoppas verkligen jag håller mig pigg till det.
Stod även att jag inte får tex bära min son på 8 veckor efter operationen. Hur kommer det gå? Återstå att se.

Nu ska jag fixa maten så den är klar tills Henke kommer hem. 

Kommentera inlägget här :