Januari-April -16

Från januari till april har vi hunnit med endel.

Vi åkte en gäng kompisar till Branäs på skidresa. I februari hämtade vi hem våran Minttu. En jämthund. Jag var arg som ett bi i två veckor tills hon var rumsren. 
Vi hängde väldigt mycket på öppna förskolan.
I mars träffade vi på Maltes neo kompis Leo. Vi påskpyntade och hämtade hem en ny bil.
April började vi i Finland. Min mormor låg i leverkoma och läget var inte alls bra. Men stark som hon är så mår hon mycket bättre idag! Tur det för finns ingen person som hon!
Vi firade att Henke blev ett år äldre. Var ute med Kamarna som jag umgicks med dagligen när jag bodde i Hestra. 

Det bästa är att Malte har hållt sig frisk!
Lite kort och gott från dom här månaderna. Imorgon kommer lite till. Nu ska jag kolla på taken 3 med mitt stora hjärta. 

Kommentera inlägget här :